میز تلویزیون سبک های جدید پایه کج و پایه سوزنی و پایه آمریکایی ,

۱۳۹۷/۹/۲۹ پنج شنبه
(0)
(1)
میز تلویزیون سبک های جدید پایه کج و پایه سوزنی و پایه آمریکایی
میز تلویزیون سبک های جدید پایه کج و پایه سوزنی و پایه آمریکایی

میز تلویزیون سبک های جدید پایه کج و پایه سوزنی و پایه آمریکایی

 

 

  • در این مقاله از آسیا چوب در مورد میزهای پایه کج و پایه سوزنی و پایه آمریکایی صحبت خواهیم کرد.

 

  • جدید ا میز ال سی دی سبک پایه کج ویا سوزنی به دلیل سادگی و طرح زیبا آن مورد توجه بسیار از علاقه مندان قرار گرفته هست .مروزه تلویزیون و میز تلویزیون از جمله وسایل ضروری منازل است. از آن جایی که تلویزیون های امروزی در مدل های LCD و LED بیشتر تولید می‌شوند, میز تلویزیون ها نیز متناسب با این تلویزیون ها ساخته می‌شوند. در این مطلب با مدل میز تلویزیون پایه کج آشنا می‌شویم.
    میزهای پایه کج شرکت آسیا درای چند مدل شیک هست که در سایت قسمت محصولات با کدهای 136 _ 137 _138_139  قابل مشاهده هستند.

 

 

 

  • این میز تلویزیون سبک پایه کج دارای 4 پایه سوزنی هست که از جنس چوب هستند و به 4 پیچ مستحکم میشند .از معیاب این میز میتوان به پایه های سوزنی این میز اشاره کرد که در نگاه اول ضعیف و شکننده به نظر میایند. دقت کنید سعی کنید در خرید این سبک میز تلویزیون در مرحله ای اول از استحکام و جنس مرغوب پایه های میز مطمئن شوید و حتما این اطمینان داشته باشید که حتما پایه های میز چوب باشه چون دیده شده پایه این میز از جنس پلاستیک و مواد هست که اصلا مستحکم نیستند و با توجه به بالا بودن قیمت تلویزیون های امروز خیلی خرید چنین میزهایی عاقلانه نیست.
  • پس بهترین انتخاب میز تلویزیون سبک سوزنی از جنس چوب هست.

 

 

 

  • میزتلویزیون پایه سوزنی هم سبک اسپرت و هم سبم مجلسی دارند به همین دلیل میتوانید از این مدل شیک در دکوراسیون منزل با سبک های مختلف استفاده کرد.زیبایی و سادگی این طرح باعث شده حتی مبل و جلو مبلی به طرح های مختلف از این سبک پایه سوزنی تولید بشه ومیتوان از ترکیب میز تلویزیون و مبل و جلومبلی سبک پایه سوزنی ست زیبایی از این سبک در منزل خود ایجاد کرد.در منازل کوچک و بزرگ با توجه به سایز تلویزیون میتوانید از این میز شیک استفاده کنید با توجه به اینکه این میز در سایزهای کوچک و بزرک نمای بسیار شیکی دارند. توجه کنید در منازل کوچک بهتر عست از سایز مناسب مسز تلویزیون انتخاب کنید که نمای مناسبی به دکوراسیون منزل شما بدهد.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
دفتر مرکزی
تهران - خانی آباد - باغ کیانی آسیا چوب
تلفن های تماس
09128785058
vahidssa@yahoo.com
aparatgooglefacebooktwiteryou