ام دی اف وکیوم مورد استفاده در میز تلویزیون و کابینت و دکوراسیون داخلی چیست ,

۱۳۹۷/۹/۲۸ چهارشنبه
(4)
(0)
ام دی اف وکیوم مورد استفاده در میز تلویزیون و کابینت و دکوراسیون داخلی چیست
ام دی اف وکیوم مورد استفاده در میز تلویزیون و کابینت و دکوراسیون داخلی چیست

ام دی اف وکیوم مورد استفاده در میز تلویزیون و کابینت و... چیست ؟

 

 

  • امروزه به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا و قابل شست و شو بودن ام دی اف ( روکش ) وکیوم به خصوص در میز تلویزیون ال سی دی و کابینت  علاقه به این جنس محبوب افزایش زیادی داشته در این مقاله از آسیا چوب توضیحی در مورد ام دی اف وکیوم که اصلا چیست و چه مزایا و معایبی دارد خواهیم داد.

 

 

 

خب حالا ببینم اصلا روکش وکیوم چیست ؟

  • ام دی اف وکیوم شده و یا روکش وکیوم توجه کنید نام یک محصول یا شی خاص نیست، بلکه یک فرآیند است که در آن از تکنولوژی وکیوم برای فشرده کردن ذرات و ایجاد خلا استفاده می‌کنند. این تکنولوژی کمک می‌کند تا هوای موجود بین سطح و روکش کاملا تخلیه شود و خلائی بین آن‌ها ایجاد شود تا روکش کاملا به سطح مورد نظر بچسبد. با توجه به فشردگی ذرات و خلا ایجاد شده، تکنولوژی وکیوم به ما کمک می‌کند تا مستحکم‌ترین روکش‌ها را با کم‌ترین ضخامت ممکن برروس سطوح ایجاد کنیم. به همین دلیل روکش وکیوم از محبوبیت زیادی در میان تولیدکنندگان صنعتی برخوردار است.

 

 

استفاده و کاربرد روکش وکیوم چیست؟

  • دقت کنید ام دی اف وکیوم شده و یا روکش وکیوم اغلب رنگی است. که دارای رنگ های زیبا از جمله آنتیک ( گردویی روشن ) ونگه ( قهوه ای تیره ) و سفید و... این سطوح علاوه بر زیبایی، مقاومت زیادی نیز در برابر آسیب‌ها دارند. در ادامه به چند مورد از کاربردهای روکش وکیوم در صنعت میز تلویزیون ال سی دی و کابینت و مبلمان و دکوراسیون داخلی اشاره می‌کنیم.

 

 

  • همچنین در ادامه ام دی اف وکیوم شده و یا روکش وکیوم کاربردهای زیادی در صنعت دارد و یکی از کاربردهای آن در صنعت مبلمان، روکش کردن لوازم چوبی، از جمله میز ال سی دی تلویزیون سرویس خواب و مبلمان است. مبلمان چوبی بسیار در معرض خوردگی و ضربه هستند، و خیلی زود آسیب می‌بینند. مبلمان چوبی که بر روی سطح بدنه چوبی آن‌ها از روکش وکیوم استفاده شده است، در برابر آسیب‌های این چنین بسیار مقاوم و با دوام هستند. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این میز آرایش طوری وکیوم شده است که حتی طرح‌های برجسته روی آن هم در زیر روکش قرار گرفته‌اند.
  • از روکش وکیوم به غیر از میز تلویزیون برای روکش کردن سطح کابینت‌ها نیز استفاده میشود. در تصویر بالا رنگ صدفی کابینت‌ها با روکش وکیوم ایجاد شده است.

    دقت کنید همچنین روکش وکیوم استفاده‌های زیاد دیگری نیز دارد که در درکوراسیون داخلی شامل روکش کردن لوازم چوبی، دربهای حمام و دستشویی، در اتاق‌ها و دیگر استفاده‌ها می‌شود. از مزایای روکش وکیوم نیز می‌توان به زیبایی، مقاومت در برابر آسیب و یک‌دست بودن اشاره کرد.

    سوال آسیا چوب از شما نظر شما در مورد کاربرد روکش وکیوم در دکوراسیون داخلی چیست؟ آیا تابحال وسایلی که از این نوع روکش استفاده کرده‌اند خریداری کرده‌اید؟ منتظر دریافت نظرات و اطلاعات مفید شما هستیم.

 وکیوم
وکیوم
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
دفتر مرکزی
تهران - خانی آباد - باغ کیانی آسیا چوب
تلفن های تماس
09128785058
vahidssa@yahoo.com
aparatgooglefacebooktwiteryou