دکوراسیون جذاب و شیک خانه ایرانی و با کلاس امروزی ,

۱۳۹۷/۱۰/۱ شنبه
(0)
(0)
دکوراسیون جذاب و شیک خانه ایرانی و با کلاس امروزی
دکوراسیون جذاب و شیک خانه  ایرانی و با کلاس امروزی

دکوراسیون جذاب و شیک خانه ایرانی و با کلاس امروزی

 

  • در این مقاله از آسیا چوب در رابطه با یک دکوراسیون شیک و جذاب ایرانی با توجه به وسایل خانه میز تلویزیون _ مبل و ... اشاره خواهیم کرد.

 

 

  • قطعا دارا بودن یک خانه شیک و امروزی یا به اصطلاح خانه‌ای زیبا و با کلاس می‌تواند آرزوی هر شخصی باشد. اما رسیدن به این آرزو چندان هم سخت نبوده و و با الهام گرفتن از عکس خانه های شیک دیگران می‌توان خانه‌ای با همان زیبایی و یا حتی زیباتر دست یافت. در این مطلب از مجله مبل و دکوراسیون توکامگ با معرفی چند عکس خانه شیک ایرانی به شما کمک خواهیم کرد که با ایده گرفتن از آن‌ها شما هم دکوراسیون خانه خود را به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی کنید. با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

Image  result  for ‫دکوراسیون شیک‬‎

 

 

 

 

عکس از خانه های زیبا و شیک ایرانی با دکوراسیون امروزی

 

 

  • قبل از این که به معرفی این خانه های زیبا بپردازیم، بایستی به این نکته اشاره کتین که تصاویری که در این مطلب استفاده خواهیم کرد از سراسر اینترنت جمع آوری شده‌اند و برخی از آن‌ها ممکن است که مربوط به خانه‌های ایرانی نباشند، اما طراحی و سبک دکوراسیون آن‌ها به منازل شیک ایرانی بسیار شباهت دارند و به همین دلیل نیز در این مطلب آورده شده‌اند تا از آن‌ها نیز برای طراحی دکوراسیون خانه شیک و با کلاس خود ایده بگیرید.

 

خانه شیک و دوست داشتنی

 

 

  • اولین خانه‌ای که در این مطلب برای معرفی به عنوان خانه های شیک ایرانی انتخاب کرده‌ایم، خانه‌ای زیبا و دوست داشتنی است که با ترکیب میز تلویزیون با طراحی شیک و جنس ام دی اف و هایگلس و نوعی ست مبلمان راحتی چستر کلاسیک مانند، که شبیه به ست مبل راحتی چستر نیز است، طراحی شده است. در این چیدمان دوست داشتنی، ترکیب رنگ مبلمان به زیبایی هر چه تمام‌تر رعایت شده و از طرفی نیز ست کردن کوسن با مبل ها نیز به خوبی انجام داده شده است. انتخاب نوع پرده‌ها هم با توجه به سبک خانه به خوبی انتخاب شده و با رنگ کرمی دیوارها به خوبی ست شده است. مطمئنا داشتن یک خانه شیک با این نوع سبک و دکوراسیون کار چندان سختی نیست. چرا که به راحتی می‌توان در بازار مبلمان و یا فروشگاه های اینترنتی مثل سای خودمان این نوع مبلمان و یا شبیه به آن را پیدا کرده و بقیه لوازم را نیز با آن ست کرد.

 

 

 

Related image

 

 

 

Related image

 

 

 

Related image

 

 

 

Related image

 

میز چهارتیکه متحرک

 

 

خانه شیک و دوست داشتنی

 

 

 

  • خانه های با کلاس و  شیک

  • ادامه درتصویر منزلی که در ادامه مشاهده می‌کنید بدون شک یکی از شیک ترین خانه‌ها است که به سادگی و البته زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده است. در این خانه زیبا مبلمان ساده با رنگ طوسی به خوبی در فضای اتاق نشسته است و کوسن های زرد رنگ نیز به درستی به عنوان کوسن این مبلمان طوسی رنگ انتخاب شده‌اند. یکی دیگر از مواردی که به زیبایی این منزل نقلی شیک می‌افزاید، ترکیب کاغذ دیواری‌های زیبا با قالیچه‌های کوچکی است که به جای فرش از آن‌ها استفاده شده است؛ چرا که هر دوی آن‌ها دارای نقش و نگار شکل گل دارند و به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

 

 

 

  • دقت کنید یک مورد جالب دیگر در مورد این خانه شیک باکلاس و جذاب، آشپزخانه آن است. این آشپزخانه بر خلاف آشپزخانه‌های معمولی که به آن‌ها عادت داریم، یعنی آشپزخانه، تقریبا با فضای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی است و تنها توسط میز نهارخوری از آن جدا شده است. در واقع می‌توان گفت که جای اوپن آشپزخانه در این خانه، از میز نهار خوری استفاده شده که ایده‌ای بسیار جالب برای خانه های شیک نقلی به حساب می‌آید و شما هم در صورت داشتن خانه کوچک می‌توانید از ایده ایده در آشپزخانه نقلی و کوچک خود استفاده کنید.

 

خانه شیک با کلاس

 

 

Related image

 

 

 

 

  • خانه های ساده و شیک که با یک بار دیدن عاشقش می‌شوید

  • دقت کنید این خانه نقلی، ساده و شیک از آن منازلی است که هر کسی با دیدن آن عاشقش می‌شود! در این خانه همه چیز به خوبی کنار هم قرار گرفته و با یکدیگر ترکیب شده‌اند و هیچ چیز اضافه‌ای در آن مشاهده نمی‌شود. متراژ این خانه نیز همانند خانه قبلی کم بوده و به همین دلیل می‌توان آن را یک منزل شیک نقلی دانست. با توجه به فضای کمی که در این خانه وجود دارد، بهترین ایده برای استفاده مناسب از فضا، بهره‌گیری از مبل ال ساده است که همان طور که در تصویر این اتاق مشاهده می‌کنید به خوبی در گوشه‌ای از اتاق نشیمن آرام گرفته است. انتخاب رنگ این مبل، و البته انتخاب رنگ کلی خانه، به خوبی انجام شده است و استفاده از رنگ‌های روشن باعث شده که خانه کمی بزرگتر برسد. اما چیزی که در بین این رنگ‌های خنثی به چشم می‌خورد، استفاده از شال مبل یشمی رنگی است که به خوبی با فضای خانه و مبلمان و رنگ کوسن‌ها ست شده است. استفاده از پالت رنگی مرده در تابلوهای بالای مبلمان نیز نکته دیگری است که در این تصویر مشهود است.
  • اما توجه کنید زیبایی این خانه شیک و ساده تنها در این مبلمان ال در گوشه اتاق خلاصه نمی‌شود. برای استفاده از بهینه از گوشه دیگر اتاق نیز شاهد یک مبل تک نفره با رنگی تیره‌تر نسبت به مبلمان اصلی هستیم که در عین مکمل بودن برای رنگ خنثی طوسی مبل ال، به گوشه دیگر اتاق نیز زیبایی خاصی بخشیده است. در دو عکس آخر مربوط به این خانه شیک نقلی نیز می‌توانید تصاویر آشپزخانه و اتاق خواب ساده آن را ببینید که همانند اتاق نشیمن، در عین سادگی زیبایی چشم‌نوازی دارند. آیا این خانه را نمی‌توان یکی از شیک ترین خانه ها دانست؟

 

 

خانه شیک و ساده که عاشقش می شوید

 

 

 

Related image

 

 

 

خانه شیک و ساده که عاشقش می شوید

 

 

 

  • خانه های جذاب و دوست داشتنی ترکیه ای

سپس خانه چهارم در لیست خانه های شیک ایرانی، و یا خانه‌هایی که دکور شبیه به دکوراسیون  خانه‌های ایرانی دارند، خانه زیبای یک بانوی ترکیه ای است که سبک آن به سبک خانه‌های ایرانی بسیار نزدیک است. در این خانه نیز شاهد استفاده از میز تلویزیون سبک های اسپرت و مجلسی شیک و مبلمان راحتی چستر هستیم که رنگ آن با رنگ دیوارهای خانه به خوبی ست شده است. چیدمان این خانه به نوعی است که تلویزیون به عنوان نقطه کانونی انتخاب شده و مبمان دور آن قرار گرفته‌اند تا همه افراد به خوبی بتوانند آن را ببینید. از طرفی نیز شکل مربعی در چیدمان مبلمان نیز رعایت شده و این امر باعث می‌شود که افراد هنگام صحبت با یکدیگر روبروی هم قرار داشته و چهره فرد مقابل را ببنیند. آشپزخانه و اتاق خواب این منزل شیک و لوکس را نیز می‌توانید در دو تصویر آخر این قسمت مشاهده کنید که شبیه به سبک خانه‌های ایرانی بوده و با ایده گرفتن از آن می‌توان خانه‌های شیک و به مراتب زیباتر را ایجاد کرد.

 

 

 

 

Related image

 

 

 

 

خانه شیک ترکیه ای

 

 

خانه شیک ترکیه ای

 

 

 

منزل و دکوراسیون شیک و لوکس

  • خب حالا بررسی کنیم خانه بعدی که قصد بررسی و معرفی آن را داریم هم از خانه‌هایی است که در عین سادگی، زیبایی و شیک بودن خاصی در خود دارند. چیدمان و طراحی این خانه به صورتی است که صمیمیت و راحتی را می‌توان تنها با نگاه کردن به عکس‌های آن ملاحظه کرد. مبلمان راحتی با رنگ تیره به خوبی در محیط سفید رنگ خانه خود را نشان می‌دهد و از گل‌ها و گیاهان سرسبز نیز به خوبی برای زیبایی بیشر این منزل شیک و زیبا استفاده شده است. آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی این خانه نیز همانند اتاق نشیمن، در عین سادگی، زیبایی خاص و چشم‌نوازی دارد که بیننده را ناخودآگاه عاشق خود می‌کند! این خانه نیز شاید یک خانه شیک ایرانی به حساب نیاید، ولی مطمئنا ایده‌های بسیاری می‌توان از آن گرفت و خانه خود را همانند آن زیبا و دوست داشتنی طراحی کرد.
  • سپس نظر شما در مورد این خانه زیبا و دوست داشتنی چیست؟ آیا به این نوع سبک طراحی با رنگ‌های روشن علاقه دارید یا به دنبال خانه‌ای متفاوت هستید؟ اگر سلیقه شما بیشتر به سمت خانه‌هایی با رنگ تیره سوق پیدا می‌کند، خانه بعدی مطمئنا شما را مجذوب خود خواهد کرد

 

 

 

 

Related image

 

 

 

Related image

 

 

 

میز کد 122 دارای 3 رنگ

 

 

 

 

  • جالب هست حالا بریم سراغ خانه‌ای شیک با رنگ تیره

  • دقت کنید اگر جزء افرادی هستید که با رنگ روشن میانه چندان خوبی ندارید، مطمئنا این خانه شما را مجذوب خود خواهد کرد. استفاده از رنگ تیره در خانه نیاز به کمی شجاعت دارد، چرا که معمولا افرادی با سلیقه‌های متفاوت به این نوع خانه‌ها علاقه دارند و از طرفی نیز بایستی در طراحی این نوع خانه‌ها و استفاده از رنگ‌های تیره دقت بسیاری کرد تا طراحی و دکور خانه زیبا شود. یعنی دقیقا همانند چیزی که در تصویر این خانه شیک و لوکس مشاهده می‌شود. در این خانه رنگ های تیره به خوبی و به درستی و همه در جای خود استفاده شده‌اند و نورپردازی آن نیز به نوعی است که اجازه نمی‌دهد رنگ‌های تیره خانه را بیش از حد تاریک نشان دهند. اما همان طور که اشاره کردیم، هنگام استفاده از رنگ‌های تیره در خانه بایستی دقت بسیاری داشت و از آن‌ها به درستی استفاده کرد. برای نمونه همان طور که در عکس های این خانه مشاهده می‌کنید در همه اتاق‌ها از رنگ تیره استفاده نشده و اتاق خواب همراه با یکی دیگر از اتاق‌های اصلی خانه رنگ روشن و سفیدی دارند. رنگی به خوبی از آن استفاده شده و به نوعی این اتاق تیره زیبا را تکمیل می‌کند. رنگ اتاق خواب این خانه اندازه‌ای روشن و سفید است که شاید احساس شود متعلق به این خانه نیست، ولی بایستی بگوییم در طراحی دکوراسیون خانه همه چیز، البته کمی با رعایت اصول ترکیب رنگ‌ها، دست شماست و شما می‌توانید در مورد رنگ تک تک اتاق‌های خانه خود تصمیم بگیرید.

 

 

 

 

 

  • خانه های زیبا شیک و کوچک

  • سپس آخرین خانه‌ای که در این مطلب به عنوان خانه های شیک معرفی می‌کنیم، خانه‌ای کاملا متفاوت است که در آن نوع چیدمان و رنگ‌های استفاده شده نسبت به رنگ و سبک‌های معمولی کاملا متفاوت است. برای نمونه در این خانه شیک و زیبا مبلمان ال بر خلاف عرف که همیشه در گوشه اتاق قرار می‌گیرد، در وسط خانه قرار داده شده که همانند یک پارتیشن عمل کرده و فضای اتاق را با قسمتی که در آن میز و صندلی قرار داده شده و از آن به عنوان محل غذا خوردن استفاده می‌شود، به خوبی جدا کرده است.

رنگ استفاده شده در این خانه نیز جزء رنگ‌های معمول اتاق نشیمن نیست، ولی ترکیب رنگ به خوبی انتخاب شده و شاهد یک ست رنگی زیبا در این اتاق شیک هستیم.

 

 

  • همچنین میز تلویزیون ال سی دی در سایز های کوچک و شیک و همچنین رنگ بندی زیبا مناسب دکوراسیون میتواند در این منزل کوچک و زیبا جلوه نمایی کند. امروزه با توجه به مدل های میز تلویزیون و طرح های مختلف آن بسیار در دکور بسیار تاثیر گذار هست پس انتخاب یک میز تاویزیون شیک و رنگ بندی مناسب در زیبایی دکور شما نقش به سزایی دارد
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
دفتر مرکزی
تهران - خانی آباد - باغ کیانی آسیا چوب
تلفن های تماس
09128785058
vahidssa@yahoo.com
aparatgooglefacebooktwiteryou