اقدامات لازم برای داشتن تم دکوراسیون میز تلویزیون ال سی دی سنتی و آشپزخانه سنتی ایرانی ,

۱۳۹۷/۹/۳۰ جمعه
(3)
(1)
اقدامات لازم برای داشتن تم دکوراسیون میز تلویزیون ال سی دی سنتی و آشپزخانه سنتی ایرانی
اقدامات لازم برای داشتن تم دکوراسیون میز تلویزیون ال سی دی سنتی و آشپزخانه سنتی ایرانی

اقدامات لازم برای داشتن تم دکوراسیون میز تلویزیون و آشپزخانه سنتی ایرانی

 

  • در این مقاله از آسیا چوب اقدامات لازم برای داشتن تم دکوراسیون میز تلویزیون و آشپزخانه سنتی ایرانی به بحث خواهیم گذاشت.

 

 

  • قطعا برای داشتن یک تم سنتی به بسیار از موارد باید توجه کرد. به خصوص در حال و آشپزخانه منزل که در این بخش بیشتر در رابطه با آشپزخانه صحبت خواهیم کرد.در رابطه با قسمت حال و دکوراسیون داخلی میز تلویزیون های سبک سنتی و شیکی هستند که بسیار نمای زیبا و سنتی دارند. در رابطه با میز ال سی دی حتما نباید مدل های قدیاست بله سبک کار باید سنتی و شیک باشد تا میز تلویزیون جلوه سنتی زیبایی به حال و یا حتی آشپزخانه شما بدهد.سبک های میز تلویزیون سبک سنتی در طرح و رنگ بندی بسیار شکیلی هستند که نه تنها از میزهای سبک جدید کتر نیستند بلکه در بسیاری ازموارد بسیار شکیلتر از این میز ها هستند .معمولا میز تلویزیون طرح سنتی دارای گل های منبتی جلوی درب و کشوهای میز تلویزیون هستند که نمای تقریبا شلوغی دارند که یک نمونه از این میز تلویزیون در عکس پایین قابل مشاهده هست.

 

Related image

 

 

  • چند نمونه از میز تلویزیون ال سی دی سبک سنتی خدمت شما عزیزان ارسال میکنیم.

 

 

Related image

 

 

Image   result   for ‫میز تلویزیون سنتی‬‎

 

 

میز هخامنش

 

 

 

 

 

 

پس چگونه دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی داشته باشیم؟

 

  • توجه کنید برای اینکه یک آشپزخانه سنتی داشته باشید بایستی از لوازم جانبی سنتی در محیط آشپزخانه بهره ببرید. شما می‌توانید از یادگاری‌های مادر بزرگ‌های خود به منظور بهره بردن در فضای داخلی سنتی نهایت لذت را ببرید. ما مدل‌هایی از آشپزخانه سنتی را برای شما بازگو می‌کنیم که بی شک هنر، ذوق و سلیقه شما در چیدمان یک آشپزخانه سنتی به شما بسیار کمک خواهد کرد.
  • فضا سازی دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی با ظروف قدیمی

  • طراحی دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی با چینی‌های گل قرمز یکی از بهترین ایده‌هایی است که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از باکس‌های شیشه‌ای دیوارکوب برای این منظور استفاده کنید. به این صورت که به عنوان یک کمد شیشه‌ای در گوشه‌ای از آشپزخانه آن را نصب کرده و ظروف گل قرمز را داخل آن قرار دهید. مورد دوم برای استفاده از ظروف چینی گل قرمز این است که شما به عنوان دیوار کوب و قاب برای آشپزخانه از‌ آنها بهره ببرید. در نهایت آخر استفاده از چینی‌های گل قرمز به عنوان ظروف مصرفی برای سرو غذا بهترین ایده برای چیدمان سنتی به شمار می‌روند.
  • یک آشپزخانه سنتی ایرانی قطعا محبوب دلهای ایرانی هاست. دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی سبب جلوه دادن به قلب خانه می‌شود. امروزه با تلفیق هنر مدرن و بهره گرفتن از وسایل سنتی به راحتی می‌توان یک دکوراسیون سنتی را شکل داد. به همین منظور باید گفت نمی‌توان یک آشپزخانه صد در صد سنتی داشت. استفاده از دیوار پوش‌های کاه گلی دیگر همانند گذشته مرسوم نیست و این اولین موردی است که در دکوراسیون داخلی چیدمان یک آشپزخانه حذف می‌شود. ما به شما کمک می‌کنیم با استفاده از یک چیدمان سنتی با دکوراسیون داخلی امروزی به این مهم دست پیدا کنید. با ما همراه باشید.

 

 

 

زیبا سازی  دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی با ظروف مسی

 

 

  • بیشتر بدانیم : ظروف مسی در گذشته بسیار مورد مصرف قرار می‌گرفت و همچنین امذور نیز تم های سنتی ایرانی دیده میشود و البته در حال حاظر در بسیار.و اما  امروزه استفاده از این ظروف در آشپزخانه‌ها به منظور آشپزی و یک وسیله دکوری در فضای خانه بسیار استقبال شده است. از همین رو تهیه این ظروف کار دشواری نخواهد بود. شما به راحتی می‌توانید به جای قابلمه‌های دیگر در زمان آشپزی از ظروف مسی استفاده کنید. همچنین با چیدن میوه و گل و گیاه در داخل بعضی از قابلمه‌های مسی در سایزهای مختلف می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. یکی از نمادهای اصلی آشپزخانه سنتی، قابلمه‌های مسی هستند.

 

Image   result   for ‫ظروف مسی‬‎

 

 

 

 

طراحی سنتی دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی با قوری و سماور قدیمی

 

 

  • قوری و سماور قدیمی با توجه به قدیمی بودن درست هست که قابل استفاده نیستند ولس در تم سنتی بسیار جلوه گر و زیبا هستند .به جای استفاده از کتری و قوری به شما پیشنهاد می‌کنیم از قوری و سماورهای قدیمی برای داشتن یک آشپزخانه سنتی بهره ببرید. سماورهای زغالی، سماورهای طلایی برای دکوراسیون، سماورهای برقی قدیمی و بسیار موارد دیگر که در گذشته مرسوم بود به چیدمان سنتی شما کمک می‌کند. می‌توانید از این سماورها به عنوان یک دکوری استفاده کنید و هم می‌توانید از این وسیله برای مصارف روزانه خود بهره ببرید.

 

Image   result   for ‫قوری و سماور سنتی‬‎

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
دفتر مرکزی
تهران - خانی آباد - باغ کیانی آسیا چوب
تلفن های تماس
09128785058
vahidssa@yahoo.com
aparatgooglefacebooktwiteryou